sâmbătă, 7 mai 2011

Lanţul Markarian

Locaţie: Ostrovul Corbului, 06.05.2011
Telescop: Megrez 90mm APO, f/6,2 la F=558mm
Camera: Canon 50D, P-FLT4 reducător la F=448 mm controlată de DSLR Shutter
Ghidaj: SW 80/400 cu Alccd5 controlată de PHD guiding
Montură: CG5 Advanced GT
Expuneri: 29x240 secunde - 116 min
ISO: 1600
Postprocesare: DSS, DarkLibrary şi PS5
Observatii: Am trecut la expunere de 240" si ISO 1600, cred ca este cam maxim ce pot sa scot cu CG5-ul meu care este tot "pe-o ureche"; am primit din nou eroarea aia la ghidajul in DEC, iar dupa ce am facut meridian flip nu am mai primit-o.....graficul are perioade de totala relaxare si perioade cand o ia razna de-a dreptul, a trebuit sa "il ajut" ..... dar nu ma mai enervezObservatii: Am trecut la expunere de 240" si ISO 1600, cred ca este cam maxim ce pot sa scot cu CG5-ul meu care este tot "pe-o ureche"; am primit din nou eroarea aia la ghidajul in DEC, iar dupa ce am facut meridian flip nu am mai primit-o.....graficul are perioade de totala relaxare si perioade cand o ia razna de-a dreptul, a trebuit sa "il ajut" ..... dar nu ma mai enervez




Conform UniMap, am surprins in această imagine 1267 obiecte deep sky! WOW!

Niciun comentariu: